خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی کامپیوتروit

خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی کامپیوتروit

خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی کامپیوتروit

خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی کامپیوتروit

مقالات ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT

مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و

IT


ترجمه مقاله A Semantic Approach with Decision Support for Safety Service in Smart Home Management را از پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان دانلود کنید.


عنوان فارسی : یک روش مفهومی با قابلیت اتخاذ تصمیم‌ برای سرویس های امنیتی مورد استفاده در مدیریت خانه های هوشمند

این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]

چکیده

تحقیق در مورد خانه های هوشمند (SH ها) طی سال های اخیر به خاطر تسهیلاتی که برای محیط زندگی ما به وجود می آورد، افزایش چشمگیری داشته است. عملکردهای SH ها همانطور که در مطالعات قبلی نیز ذکر شده است، به ویژه در بحث سرویس های امنیتی، به ندرت مورد بحث قرار می گیرد. از این رو، این مطالعه یک روش مفهومی را با قابلیت تصمیم گیری برای سرویس های امنیتی مورد استفاده در مدیریت SH ها پیشنهاد می کند. تمرکز این متن روی بررسی اطلاعات مفهومی و ارائه روشی منطقی برای شناسایی خطرات موجود در SH بوده و این امر قابلیت تصمیم گیری مناسب را برای ارائه سرویس های امنیتی قابل انعطاف فراهم می آورد. چارچوب SH بر اساس یک شبکه حسگر بی سیم است که از نقطه نظر مدیریت ساختمان تشریح می گردد. این روش بر مبنای یکپارچه سازی اطلاعات مفهومی است که در این روش، یک تحلیل گر می تواند در مورد شناسایی خطرات و سرویس های امنیتی تصمیمات لازم را اتخاذ نماید. همچنین در مورد مفهوم علم مدیریت برای SH و اطلاعات ضمنی لازم برای مانیتورینگ مناسب آن بحث می کنیم، این بحث ها دربرگیرنده ویژگی های SH در یک محیط محاسباتی فراگیر بوده و یک مفهوم متکی به سرویس می باشد. همچنین یک روش استدلال مبتنی بر قاعده را برای اتخاذ تصمیم از طریق روش های استدلالی و اطلاعات مفهومی پیشنهاد می کنیم. نمونه ای از این سیستم به منظور ارزیابی قابلیت پیاده سازی، پاسخ زمانی و قابلیت تعمیم این روش، ارائه می گردد. ارزیابی روش پیشنهادی نشان می دهد که این روش در شناسایی رویدادهای خطرناک روزمره کارآمدتر است. تصمیم های اتخاذ شده برای ارائه سرویس های امنیتی نیز از دقت کافی برخوردار هستند.

1-مقدمه

اخیراً، افزایش تعداد تجهیزات هوشمند مورد استفاده در منازل به منظور کمک به فعالیت های روزمره، افزایش پیدا کرده است. این کاربردهای هوشمند قادر هستند محیط خانه را به‌خوبی زیر نظر داشته و در نتیجه، راحتی، اطمینان و امنیت را بهبود دهند. یک خانه هوشمند (SH) این تجهیزات و بخش های مختلف آنها را (نظیر تجهیزات رادیویی، تجهیزات ویدئویی، تجهیزات روشنایی، تجهیزات کنترل هوای تهویه هوا و کنترل پوشش پنجره ها) از طریق مفهوم اینترنت اشیاء با هدف ارائه اتوماسیون تجهیزات، کنترل زمان و تبادل اطلاعات، با یکدیگر ارتباط می دهد. با مانیتور کردن (رصد کردن) تغییرات محیط و فعالیت های ساکنین آن، یک سیستم کمکی در SH قادر است داده های حسگر را پردازش کرده، و نیازهای ساکنین را شناسایی نموده و اقدامات مناسب را برای کمک به فعالیت های روزمره انجام دهد...



عنوان انگلیسی : A Semantic Approach with Decision Support for Safety Service in Smart

Home Management


Abstract

Research on smart homes (SHs) has increased significantly in recent years because of the convenience provided by having an assisted living environment. The functions of SHs as mentioned in previous studies, particularly safety services, are seldom discussed or mentioned. Thus, this study proposes a semantic approach with decision support for safety service in SH management. The focus of this contribution is to explore a context awareness and reasoning approach for risk recognition in SH that enables the proper decision support for flexible safety service provision. The framework of SH based on a wireless sensor network is described from the perspective of neighbourhood management. This approach is based on the integration of semantic knowledge in which a reasoner can make decisions about risk recognition and safety service. We present a management ontology for a SH and relevant monitoring contextual information, which considers its suitability in a pervasive computing environment and is service-oriented. We also propose a rule-based reasoning method to provide decision support through reasoning techniques and context-awareness. A system prototype is developed to evaluate the feasibility, time response and extendibility of the approach. The evaluation of our approach shows that it is more effective in daily risk event recognition. The decisions for service provision are shown to be accurate



ویرایش مقالات انگلیسی کامپیوتر

ویرایش مقالات انگلیسی کامپیوتر

ویرایش مقالات انگلیسی کامپیوتر از جنبه نگارشی و گرامری یکی دیگر از خدمات گروه کامپیوتر دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. ویرایش مقالات انگلیسی شما در زمینه کامپیوتر با ضمانت انجام می شود و رفع نواقص احتمالی آن پس از تحویل به صورت رایگان انجام خواهد شد.

اگر مقاله ای را به زبان انگلیسی در زمینه کامپیوتر نگارش نموده اید و مقاله از نظر نگارشی و گرامری نیاز به ویرایش دارد، میتوانید کار ویرایش مقاله انگلیسی کامپیوتر خود را به ویراستاران گروه کامپیوتر ما بسپارید. همچنین اگر مقاله خود را به یک ژورنال ارسال کرده اید و مجله بر زبان مقاله اشکال وارد کرده است، گروه کامپیوتر ما می تواند ویرایش مقاله انگلیسی کامپیوتر شما را انجام دهد. ویرایش مقالات انگلیسی کامپیوتر توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر انجام می گیرد. آشنایی ادیتور با موضوع مقاله باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند چرا که ادیتور به موضوع آشنایی دارد. ادیت مقالات انگلیسی کامپیوتر چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانس توسط گروه کامپیوتر پورتال پویان پذیرفته می شود. ادیت مقالات انگلیسی کامپیوتر از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه کامپیوتر دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. برای ویرایش مقالات انگلیسی رشته کامپیوتر از مترجمان و ادیتور های دانش آموخته رشته کامپیوتر استفاده شده و حتی المقدور کار ویرایش مقاله هر یک از گرایش های رشته کامپیوتر به ادیتور همان گرایش واگذار می شود.  در نظر داشته باشید که ویرایش مقاله ISI کامپیوتر تنها شامل برطرف کردن اشکالات نگارشی و گرامری است و محتوی علمی مقاله IS را در بر نمی گیرد.

 

قیمت ویرایش مقاله ISI کامپیوتر

جهت جلب رضایت مشتریان و کاربران گرامی پورتال پویان امکان پرداخت قسطی هزینه ویرایش مقاله ISI کامپیوتر را میسر نموده است. اگر هزینه ادیت مقاله ISI کامپیوتر بیش تر از 50 هزار تومان شود، در صورت تمایل می توانید هزینه ویرایش مقاله ISI کامپیوتر را به صورت قسطی پرداخت نمایید. جهت آگاهی از نرخ ویرایش مقاله ISI بخش تخمین هزینه را مشاهده نمایید.

 

ویرایش فوری مقالات ISI کامپیوتر

برای دسترسی به خدمات فوری ویرایش تخصصی مقالات ISI کامپیوتر می توانید با استفاده از خدمات الکترونیک پورتال پویان در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش ادیت مقاله ISI کامپیوتر خود را از طریق سایت پورتال پویان و یا سایر ابزارهای آنلاین ما ارسال نمایید. راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را ببینید.

برای ارسال سفارش ادیت مقاله ISI کامپیوتر خود ابتدا عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش مقاله ISI کامپیوتر خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI، هزینه و زمان تحویل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را ببینید.

 

چرا پورتال پویان؟

پورتال پویان جهت ویرایش مقاله انگلیسی کامپیوتر از ادیتور هایی استفاده می نماید که دانش آموخته کامپیوتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشند. این شیوه ادیت مقاله ISI کامپیوتر سبب می شود که در حین ویرایش مقاله انگلیسی ISI شما، تغییرات در مفاهیم علمی صورت نگرفته و تنها اشکالات مربوط به زبان مقاله ISI کامپیوتر رفع گردد. ادیت مقاله انگلیسی توسط پورتال پویان شامل گارانتی رفع نقص می باشد. همچنین مقاله ویرایش شده به همراه نسخه Track change ارائه می شود.

علاوه بر خدمات مربوط به ادیت مقاله انگلیسی کامپیوتر می توانید از خدمات ترجمه مقالات کامپیوتر پورتال پویان نیز بهره مند شوید. اگر چنانچه مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان کامپیوتر ما می تواند مقاله کامپیوتر شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایید. برای مشاهده توضیحات بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر را ملاحظه نمایید.

 

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر

ترجمه مقالات ISI کامپیوتر

ترجمه مقاله فارسی ISI کامپیوتر جهت ارسال به مجلات تخصصی کامپیوتر توسط مترجمین کامپیوتر پورتال پویان انجام می شود. ترجمه مقالات کامپیوتر از فارسی به انگلیسی همراه  با ضمانت رفع نقص احتمالی و اصلاح انجام می شود. ترجمه مقاله فارسی ISI کامپیوتر توسط مترجمین زبده کامپیوتر انجام می شود. اگر در زمینه های تخصصی کامپیوتر مقاله ای را به زبان فارسی نگارش کرده اید، می توانید با استفاده از خدمات ما در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر اقدام به ترجمه مقاله فارسی کامپیوتر خود نموده و آن را برای مجلات تخصصی ارسال نمایید. خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات تنها محدود به ترجمه مقاله ISI از فارسی به انگلیسی نیست بلکه مقالات کنفرانسی کامپیوتر هم از فارسی به انگلیسی ترجمه می شوند.

 

ترجمه فارسی به انگلیسی متن کامپیوتر

علاوه بر ترجمه مقاله ISI کامپیوتر، خدمات مربوط به ترجمه متون تخصصی فارسی کامپیوتر نیز توسط مترجمین کامپیوتر پورتال پویان انجام می شود. ترجمه متون تخصصی کامپیوتر اعم از ترجمه کتاب های کامپیوتر، ترجمه پایان نامه کامپیوتر، ترجمه بروشور و کاتالوگ تجهیزات کامپیوتری تولید داخل از فارسی به انگلیسی و ترجمه سایر متون تخصصی کامپیوتر توسط پورتال پویان انجام می شود.

 

ترجمه فوری متون فارسی کامپیوتر

با استفاده از سایت پورتال پویان و یا سایر ابزارهای آنلاین ما می توانید در هر زمان و هر مکان بدون نیاز به مراجعه حضوری به ترجمه فوری و با کیفیت متن کامپیوتر دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از قابلیت ترجمه آنلاین متن تخصصی کامپیوتر می توانید به ترجمه فوری مقاله ISI کامپیوتر خود اقدام نمایید. راهنمای ارسال سفارش ترجمه تخصصی را مشاهده نمایید.

 

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی کامپیوتر

جهت جلب رضایت مشتریان و کاربران عزیز امکان پرداخت قسطی هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی کامپیوتر و همچنین هزینه ترجمه مقالات ISI کامپیوتر فراهم شده است. در صورتی که نرخ ترجمه متون تخصصی کامپیوتر از 50 هزار تومان بیشتر باشد، می توانید هزینه ترجمه متون کامپیوتر را به صورت قسطی پرداخت نمایید. جهت آگاهی دقیق از نرخ ترجمه متون تخصصی کامپیوتر می توانید بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید.

 

تحویل چند مرحله ای سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی کامپیوتر

برای دستیابی به ترجمه فوری و تخصصی متون فارسی کامپیوتر و افزایش کیفیت ترجمه، امکان تحویل سفارش ترجمه متون کامپیوتر و مقالات کامپیوتر در چند مرحله فراهم شده است. در این شیوه در صورتی که تمایل داشته باشید، سفارش ترجمه متون تخصصی کامپیوتر بخش بندی شده و فایل ترجمه پس از آماده شدن هر بخش برای شما ارسال می شود.

 

چرا پورتال پویان؟  

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI کامپیوتر و ترجمه متون تخصصی فارسی کامپیوتر با ضمانت انجام می شود و در صورت بروز خطاهای احتمالی شامل گارانتی رفع نقص و اصلاح رایگان هستند. همچنین کلیه سفارشات ترجمه به صورت تایپ شده و در قالب فایل Word تحویل داده می شوند.

 ترجمه متن فارسی کامپیوتر و ترجمه مقاله فارسی کامپیوتر توسط مترجمینی انجام می شود که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اند و به مفاهیم و اصطلاحات تخصصی کامپیوتر مسلط هستند. این امر سبب می شود که ترجمه فارسی به انگلیسی کامپیوتر به صورت دقیق و تخصصی انجام شده و مفاهیم علمی به درستی از فارسی به انگلیسی منتقل شوند. علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی کامپیوتر، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های کامپیوتر، ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر توسط گروه کامپیوتر دپارتمان ترجمه پویان انجام می گیرد.

چنانچه در زمینه تحقیقاتی خاصی از کامپیوتر و فناوری اطلاعات پژوهش می کنید و تمایل دارید نتایج پژوهش های خود را به مجلات تخصصی بین المللی ارسال کنید از خدمات ترجمه مقاله فارسی ISI پورتال پویان استفاده نمایید. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه شبکه حسگر بی سیم، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر در زمینه مجازی سازی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر در زمینه داده کاوی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه تجارت الکترونیک، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه امنیت، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر در زمینه رایانش ابری، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه مدیریت دانش، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر در زمینه پردازش تصویر، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه اینترنت اشیاء، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه شبکه اجتماعی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه وب معنایی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر در زمینه الگوریتم ژنتیک، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات فناوری اطلاعات در زمینه هوش تجاری، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر  در زمینه پایگاه داده و ترجمه مقالات تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در بسیاری از زمینه های پژوهشی دیگر توسط مترجمین کامپیوتر پورتال پویان انجام می شود.

جهت ارسال سفارش ترجمه مقالات فارسی ISI  کامپیوتر و یا ترجمه متون تخصصی کامپیوتر خود عضو پورتال پویان شوید و از صفحه کاربری خود سفارش ترجمه متن تخصصی کامپیوتر را ارسال نمایید. می توانید فرایند ارسال سفارش ترجمه تخصصی را در بخش راهنمای ارسال سفارش ترجمه ملاحظه کنید.

 گروه مهندسی کامپیوتر علاوه بر ترجمه مقالات فارسی کامپیوتر، ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته مهندسی کامپیوتر و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی مهندسی کامپیوتر را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی کامپیوتر و ویرایش مقالات انگلیسی کامپیوتر را ملاحظه کنید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه انگلیسی به فارسی کامپیوتر

ترجمه انگلیسی به فارسی کامپیوتر

ترجمه متون تخصصی کامپیوتر از انگلیسی به فارسی با ضمانت توسط مترجمین دپارتمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات پورتال پویان به صورت حرفه ای و با حفظ مفاهیم علمی انجام می شود. ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی مهندسی کامپیوتر شامل ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات تخصصی مهندسی کامپیوتر، ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های رشته مهندسی کامپیوتر و ترجمه سایر متون تخصصی انگلیسی رشته مهندسی کامپیوتر را شامل می شود. ترجمه انگلیسی به فارسی کاتالوگ و بروشور در زمینه کامپیوتر، ترجمه انگلیسی به فارسی راهنمای تجهیزات کامپیوتری، ترجمه انگلیسی به فارسی راهنمای نرم افزار توسط مترجمین دپارتمان کامپیوتر پورتال پویان انجام می شود.

ترجمه مقاله ISI کامپیوتر

علاوه بر ترجمه متن انگلیسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات می توایند ترجمه مقالات انگلیسی ISI کامپیوتر و فناوری اطلاعات به فارسی را به مترجمین دپارتمان کامپیوتر ما بسپارید. ترجمه مقالات کامپیوتر در زمینه مدیریت دانش از انگلیسی به فارسی، ترجمه مقالات کامپیوتر در زمینه رایانش ابری از انگلیسی به فارسی، ترجمه مقالات کامپیوتر در زمینه داده کاوی از انگلیسی به فارسی، ترجمه مقالات فناوری اطلاعات در زمینه انواع شبکه های کامپیوتری به فارسی، ترجمه مقالات کامپیوتر در زمینه وب کاوی از انگلیسی به فارسی، ترجمه مقالات فناوری اطلاعات در زمینه مجازی سازی از انگلیسی به فارسی، ترجمه مقالات فناوری اطلاعات در زمینه تجارت الکترونیک از انگلیسی به فارسی، ترجمه مقاله انگلیسی کامپیوتر در زمینه پردازش تصویر و الگوریتم ژنتیک،  ترجمه مقاله انگلیسی فناوری اطلاعات در زمینه اینترنت اشیاء، امنیت، شبکه اجتماعی، وب معنایی و هوش تجاری و ترجمه مقالات تخصصی فناوری اطلاعات و کامپیوتر در همه زمینه های پژوهشی توسط مترجمین کامپیوتر پورتال پویان انجام می شود.

ترجمه فوری متون انگلیسی کامپیوتر

با استفاده از امکان ترجمه آنلاین متن تخصصی کامپیوتر می توانید در هر لحظه و بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به ارسال سفارش ترجمه متون تخصصی کامپیوتر اقدام نمایید. ترجمه فوری متون انگلیسی کامپیوتر با استفاده از سایت پورتال پویان و سایر ابزار های آنلاین ما فراهم شده است.

قیمت ترجمه متون تخصصی کامپیوتر

جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و کاربران گرامی امکان پرداخت قسطی هزینه ترجمه متون  تخصصی کامپیوتر در پورتال پویان فراهم شده است. در صورتی که هزینه ترجمه متون  تخصصی کامپیوتر از 50 هزار تومان بیشتر باشد، در صورت تمایل می توانید هزینه ترجمه متون  تخصصی کامپیوتر را به صورت قسطی پرداخت نمایید. جهت آگاهی دقیق از نرخ ترجمه متون تخصصی کامپیوتر بخش تخمین هزینه و زمان را مشاهده نمایید.

امکان تحویل سفارش ترجمه متون تخصصی کامپیوتر در چند مرحله

به منظور ارائه ترجمه فوری و با کیفیت متن کامپیوتر امکان تحویل سفارش ترجمه متون تخصصی کامپیوتر در چند مرحله فراهم شده است. در این روش سفارش ترجمه متن تخصصی کامپیوتر به چند بخش تقسیم شده و هر بخش پس از تکمیل برای شما ارسال می شود.

چرا پورتال پویان؟

کلیه سفارشات ترجمه متون تخصصی کامپیوتر در پورتال پویان دارای ضمانت رفع نقص احتمالی هستند. همچنین متون ترجمه شده به صورت فایل Word تحویل داده می شوند.

در پورتال پویان ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی کامپیوتر توسط فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر صورت می گیرد. شاخه های مختلف کامپیوتر اشتراکات زیادی با هم دارند ولی با این وجود متن تخصصی هر زمینه از کامپیوتر توسط مترجمی ترجمه می شود که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و در زمینه مربوطه تجارب پژوهشی داشته باشد. به این ترتیب مفاهیم علمی و اصطلاحات تخصصی کامپیوتر در حین ترجمه متون تخصصی کامپیوتر به درستی منتقل می شوند. به عنوان مثال ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی فناوری اطلاعات به مترجم گرایش فناوری اطلاعات، ترجمه انگلیسی به فارسی متن تخصصی نرم افزار به مترجم گرایش نرم افزار و ترجمه متون تخصصی کامپیوتر در زمینه سخت افزار به مترجم گرایش سخت افزار سپرده می شود. رشته کامپیوتر گستردگی بسیار زیادی دارد و در هنگام ترجمه متون تخصصی کامپیوتر برای ارائه ترجمه فوری و تخصصی متن کامپیوتر از مترجمی استفاده می شود که تجربه لازم در زمینه مربوطه را داشته باشد.

برای ارسال سفارش ترجمه متن تخصصی انگلیسی کامپیوتر خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه متن کامپیوتر هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید.

گروه مهندسی کامپیوتر علاوه بر ترجمه متون انگلیسی کامپیوتر، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته مهندسی کامپیوتر و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی مهندسی کامپیوتر را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات کامپیوتر و بخش ویرایش مقالات انگلیسی کامپیوتر را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی

جهت دانلود مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی، دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر در ادامه همین صفحه می توانند لیست مقالات ترجمه شده انگلیسی کامپیوتر  را ملاحظه کرده و در صورت تمایل، اقدام به خرید و دانلود مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی مدنظر خود نمایید. لازم به ذکر است که دانلود مقاله انگلیسی کامپیوتر رایگان می باشد و  می توانید پس از دانلود و مشاهده مقاله انگلیسی، اقدام به خرید ترجمه فارسی مقاله مورد نظر خود نمایید. برای دانلود رایگان مقاله کامپیوتر روی دکمه "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود علاوه بر امکان دانلود رایگان مقاله ISI کامپیوتر، می توانید چکیده انگلیسی مقاله، ترجمه فارسی چکیده و ترجمه بخشی از مقدمه مقاله کامپیوتر مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

جهت خرید مقاله انگلیسی ترجمه شده کامپیوتر مورد نظر خود روی دکمه "خرید ترجمه فارسی و دانلود" کلیک نمایید. پس از تکمیل فرایند خرید می توانید ترجمه فارسی مقاله کامپیوتر را دانلود نمایید.

در ادامه این صفجه مقاله های انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی مربوط به کلیه گرایش های رشته مهندسی کامپیوتر به طور تفکیک نشده قرار داده شده اند. اما در انتهای همین صفحه می توانید مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی رشته کامپیوتر را به تفکیک سه شاخه اصلی رشته مهندسی کامپیوتر یعنی مقاله های انگلیسی مهندسی نرم افزار با ترجمه فارسی، مقاله های انگلیسی مهندسی سخت افزار با ترجمه فارسی و مقاله های انگلیسی مهندسی فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی ملاحظه نمایید.

کلیه مقالات ترجمه شده مهندسی کامپیوتر به فرمت word و قابل ویرایش هستند. بخش مقالات ترجمه شده کامپیوتر مرتبا بروزرسانی شده و مقالات ترجمه شده بیشتری در این بخش قرار داده می شود.